DOOM 2016

221,000 تومان
(221,000 تومان 1)
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
دوست داشتن0
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

رستاخیز (به انگلیسی: Doom) یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک اول شخص که نخستین سری آن در سال ۱۹۹۴ توسط شرکت آی‌دی سافت‌ویر (id software) روانه بازار شد. این بازی تاکنون طرف علاقه بسیاری از طرفداران این سبک بوده و انجین(Engine)های بسیاری برای سری کلاسیک آن (رستاخیز، رستاخیز ۲) طراحی و اجرا گشته‌اند از جمله: Skulltag،Doomsday،Zdoom،Prboom،Doom Lagacy و… رستاخیز در حالت کنونی برای طرفدارانش بیشتر از حالت سرگرمی به یک واقعیت علمی تبدیل شده است.سری کلاسیک این بازی برای سیستم‌عامل لینوکس نیز دارای درگاه می‌باشد. شرکت پس از طراحی و ساخت بازی کدهای آن را برای کابران باز گذاشت، پس آن‌ها فرصت
یافتند تا در چند بخش مجزا از جوانب بازی به آن اعتلا بخشند: از قدرتمندترین کنسول‌ها و انجین هایی است که تا کنون در سبک اول شخص تهیه شده. در حقیقت شرکت با نوعی تعصب به سری رستاخیز نگاه می‌کند و بنابراین در تهیه آن نهایت دقت را مبذول داشت؛ چه در غیر این صورت به جهت سهل‌انگاری مورد انتقاد شدید طرفداران پیگیر سری رستاخیز قرار می‌گرفت.

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
STEAMGIFT
نظر/پرسش(0)

تنظیمات

پیگیری سفارش

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم