Pro Evolution Soccer 2018

امتیازات خرید نسخه PREMIUM :


• 2x Premium Partner Agents for myClub
• UCL Agent for myClub
• Exclusive Agent for myClub

+ bonus myClub content:
• 4x Start Up Agents
• 1x Partner Club Agent
• 10,000 GP x 10 weeks

ادامه مطلبShow less
798,000 تومان
(798,000 تومان 1)
ورژن
  • Standard | تحت استیم
  • PREMIUM
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
برچسب‌ها:
دوست داشتن0
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

به‌تازگی شرکت کونامی بصورت رسمی بازی PES 2018 را معرفی کرده و به دنبال آن تاریخ انتشار این بازی را نیز مشخص کرده است.

بنابر اعلام شرکت سازنده، بازی PES 2018 در تاریخ ۱۴ ماه سپتامبر سال جاری مبلادی ( ۲۳ شهریور ) بصورت رسمی منتشر خواهد شد. کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES امکانات و قابلیت‌های جدیدتر، شیوه‌های مختلف برای بازی فوتبال و طراحی یک گیم‌پلی بی‌نظیر را شاهد باشند. کونامی در نظر دارد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی PES 2018 را بر خلاف سال گذشته عاری از هرگونه نقص و کمبودی بسازد و در اختیار دارندگان این پلتفرم قرار بدهد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کلیدی در نسخه جدید PES، وجود قابلیت + Real Touch می‌باشد که با پیاده سازی این ویژگی بازیبازان قادر خواهند بود تا توپ را با استفاده از نقاطی که در بدن خطا محسوب نمی‌شود کنترل کنند، نقاطی مانند قفسه سینه، سر و پاها تا بدین ترتیب بتوانند انواع توپ‌های ارسالی را با توجه به شدت و ارتفاع آن به راحتی کنترل کرده و بر روی توپ مسلط شوند. در بخش منوی کاربری بازی شاهد تغییراتی خواهیم بود و این‌بار از تصاویر اصلی بازیکنان قرار است استفاده شود، مدل‌های مختلف بازیکنان دستخوش تغییراتی خواهد شد و انیمیشن‌های جدیدی نیز در بازی گنجانده می‌شوند.

شرکت کونامی اعلام کرده است که بازی PES 2018 از لحاظ گرافیکی نیز با پیشرفت‌هایی همراه خواهد بود، با استفاده از سیستم Real Capture در نسخه جدید این سری شاهد نورپردازی‌هایی با کیفیت در روز و شب و با وجه نشابه بسیار بالا نسبت به دنیای واقعی خواهیم بود. حدود ۲۰ هزار از اجزای مختلف استادیوم‌ها دوباره بازسازی شده است تا شاهد نمای باکیفیت‌تری از چمن ورزشگاه، تونل‌ها و مناطق اطراف ورزشگاهایی مانند Camp Nou و Signal Iduna Park باشیم.

بازی PES 2018 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‎باکس وان، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شرکت کونامی به دارندگان رایانه‌های شخصی این اطمینان را داده است که نسخه ‌ای که برای پلتفرم آن‌ها منتشر خواهد شد در موازات با استانداردهای این نسل می‌باشد و جای نگرانی نیست.

گفتنی است کسانی که بازی PES 2018 را پیش خرید کنند دارای نسخه FC Barcelona Special Edition خواهند شد و محتویات بیشتری نیز در زمان عرضه دریافت می‌کنند، آیتم‌های ویژه‌ای نظیر ۱۰۰۰ سکه برای بخش myClub و ۵ مدیر برنامه رایگان برای بازیکنان.

در قسمت زیر اولین تصاویر مربوط به بازی PES 2018 را می‌توانید مشاهده کنید:

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
STEAMGIFT
نظر/پرسش(0)

تنظیمات

پیگیری سفارش

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم