CS:GO Prime Status Upgrade

350,000 تومان
In stock 94 قلم
تاریخ در دسترس بودن 2016-07-29
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
دوست داشتن0
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

گیم پلی CSGO مبتنی بر یک سیستم ساده است که قبلاً هم در دیگر عناوین سری Counter-Strike شبیه به آن را مشاهده کرده ایم. همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی CSGO بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است. البته همانند عنوان Counter-Strike Source ،می توان یک نفره هم بازی کرد ولی در منوی بازی باید حداقل یک بازیکن را در گروه مقابل انتخاب کنید، شایان ذکر است این امر تنها برای بازیکنان PC محقق می شود و بازیکنان کنسول حق انجام این کار را ندارند. پس از شروع بازی، بازیکنان دو گروه باید با استراتژی هایی که به کار می گیرند، به گروه مقابل خود تیراندازی کنند، در حین انجام بازی کسی که در گروه Terrorist بمب را در اختیار دارد باید در محل مخصوص، آن را کار بگذارد. از این پس وظیفه ی گروه Counter-Terrorist است که بمب را در مدت زمان معینی خنثی کند و در غیر اینصورت راند به نفع گروه Terrorist به پایان می رسد. یک سیستم دیگر نیز در بازی به نام Matchmaking وجود دارد که با استفاده از آن به مپ های کوچک تری منتقل می شوید که در آن ۵ بازیکن از هر دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist وجود دارد که باید با یکدیگر به مقابله بپردازند. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در رابطه با گیم پلی بازی بدهیم، قطعاً کار بیهوده ای قلمداد می شود، چرا که اکثر بازیکن ها با گیم پلی آن آشنایی دارند.

مپ های زیادی برای این عنوان تایید شده اند که از معروف ترین آنها می توان به مپ های Dust، Dust 2، Aztec، Office، Italy، Nuke و Inferno اشاره کرد. البته این مپ ها همان مپ های قدیمی با شکل و شمایلی که در عناوین قبلی داشتند نیستند. برخی مپ های بازی مخصوصاً مپ Dust تغییراتی را نسبت به گذشته داشته اند. اگر یادتان باشد در مپ Dust زیر گذری وجود داشت که مکان خوبی برای Sniper های بود. اکنون این زیر گذر بزرگ تر شده و یک میانبر (یا بهتر است بگوییم راه پله) به آن اضافه شده تا بازیکنانی که توان ماندن در آنجا را ندارند از طریق آن به طبقه ی بالا فرار کنند و جای خود را به دیگر اعضای گروه بدهند. نمی توان به طور قطع گفت که وظایف در همه ی مپ های بازی یکسان است. به عنوان مثال در مپ هایی مانند Dust و Dust 2 وظیفه ی گروه Terrorist است که بمب گذاری کند و کار خنثی کردن آنرا باید Counter-Terrorist انجام دهد. در برخی مپ های دیگر بازی نیز باید گروگان ها را آزاد کنید و خبری و از بمب گذاری و خنثی سازی نخواهد بود. به طور کلی در رابطه با مپ های بازی باید گفت که پیشرفت قابل توجهی نسبت به عناوین قبلی داشته اند و قطعاً می توانند برای کاربران این سری که برخی از آنها سالهاست با این عنوان انس گرفته اند رضایت بخش باشد. کلاس اسلحه های موجود در این عنوان به Pistol، Rifles، Smg، Sniper Rifles، Flashbang و نارنجک های دودزا و انفجاری تقسیم می شوند. می توان گفت تمامی سلاح های عناوین گذشته در CSGO نیز حضور دارند. سه اسلحه ی جدید به بازی افزوده شده اند که در ادامه ی ی مقاله به شرح برخی از ویژگی های آنان خواهیم پرداخت. اولین و معروفترین اسلحه ای که به بازی افزوده شده، Molotov Cocktail می باشد که یکی از پرکاربردترین اسلحه ها در گیم پلی بازی محسوب می شود. این سلاح یکی از گران قیمت ترین سلاح های بازی است که با پرتاب آن به سمت نیروهای دشمن، آتش حاصل از آن سد راه آنها شده و افراد تیم مقابل با عبود از آتش مقدار زیادی از سلامتی شان را از دست می دهند. البته باید در نظر داشت که استفاده از این سلاح ممکن است مانع از حرکت یاران خودی هم بشود. سلاح دیگری که به بازی افزوده شده است یک نارنجک هوشمند به نام Decoy Gerenade می باشد که این سلاح همانند Molotov Cocktail کاربر زیادی دارد. پرتاب این نارنجک به طرف دشمن چندین مزیت دارد. اول اینکه نوعی اطلاعات غلط را از یاران خودی، دشمن و همچنین شما روی رادار گوشه ی تصویر دشمن نشان می دهد و با استفاده از این قابلیت می توانید در گوشه ای کمین کنید و هنگامی که دشمن برای کشتن شخصی که روی رادار نشان داده شده بیرون آمد به راحتی می توانید وی را از میان بردارید. این اسلحه یکی از گران ترین سلاح بازی به شمار می رود و ده ثانیه پس از پرتاب منفجر و شعله ور می شود و از آن پس کاری شبیه به Molotov Cocktail را انجام می دهد. آخرین سلاح افزوده شده به بازی یک شات گان نسبتاً قدرتمند به نام Zeus x27 می باشد.

 

سیستم سلامتی بازی با دیگر عناوین شوتری که اخیراً بازی کرده اید تفاوت های بسیار دارد. سلامتی شما در این عنوان بدینگونه نیست که پس از تیر خوردن بهبود یابد و بار دیگر به ۱۰۰% برسد. شما در طول بازی اگر از سوی دشمنانتان تیری بخورید، سلامتی تان پس از گذر زمان هیچ تغییری نمی کند و باید تا آخر راند با همان مقدار سلامتی که دارید دوام آورید. البته برای جلوگیری از اینکه در بازی زود کشته نشوید، راهکارهایی وجود دارد که یکی از آنان خرید جلیقه ی ضد گلوله است که موجب افزایش سلامتی شما شده و باعث می شود در برابر تیرهای دشمنانتان از خود دوام بیشتری نشان دهید. قیمت این جلیقه بسیار ارزان بوده و به راحتی می توان اول راند آنرا خریداری نمود. در نسخه ی دموی بازی که در اکتبر ماه سال گذشته انتشار یافت و عده توانستند برای اولین بار آنرا امتحان کنند، مشاهده کردیم که قابلیت Defusal Kit که موجب سرعت بخشیدن در خنثی کردن بمب می شود در بازی وجود ندارد. البته هنوز هم به طور قطع نمی توان گفت این ویژگی در نسخه ی اصلی بازی وجود ندارد و امکان وجود Defusal Kit در نسخه ی اصلی بازی بسیار بالا است.

 

در مورد گرافیک بازی باید یک نکته را در نظر داشت که هدف Valve از از ساخت سری بازی های Counter-Strike هیچگاه ساخت گرافیک فوق العاده نبوده است و این کمپانی بیشتر تمرکزش را روی گیم پلی آن قرار داده است. با این اوصاف باز هم می توان گفت گرافیک CSGO با توجه به سبک بازی در سطح مطلوبی است. مهم ترین بخش گرافیک بازی رنگ بندی آن است که می توان گفت در سطح خوبی قرار دارد. رنگ بندی محیط و اجزای مختلف آن در مپ های مختلف بازی با یکدیگر متفاوت است. برای مثال رنگ بندی محیط در مپ Dust 2 تم روشنی دارد و دیوارهای آن با رنگ آجری آمیخته شده اند و در مپی دیگر تم کلی رنگبندی محیط تیره است. دیگر ویژگی جالب بخش گرافیک، لباس شخصیت های دو گروه بازی یعنی Terrorist ها و Counter-Terrorist ها می باشد و به گونه ای طراحی شده اند که بازیکنان دو گروه را از یکدیگر متمایز می کنند. این ویژگی در عناوین قبلی این سری هم مشاهده شده بود. نورپردازی بازی هم باتوجه به چند تریلری که اخیراً از آن مشاهده نموده ایم در سطح مطلوبی قرار دارد و موجب آزار بازیکنان در راندهای مختلف بازی نمی شود. شاید در عناوین قبلی این سری گه گاه با مشکل Screen Tearing برخورد کرده باشیم ولی طبق گفته ی طراح بازی این مشکل در این عنوان کاملاً پاک سازی شده است و دیگر با آن برنخواهیم خورد. این عنوان با موتور انحصاری کمپانی Valve یعنی Source Game Engine ساخته می شود. از ویژگی های فوق العاده ی این موتور می توان به فیزیک و انیمیشن های عالی آن اشاره داشت، بنابراین می توان حدس زد که این عنوان حداقل در این موارد بدون نقص عمل خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
STEAMGIFT
نظر/پرسش(0)
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
60,000 تومان
توجه : استیم والت به صورت گلوبال هست و در صورتی که واحد پول اکانت شما دلار نیست خود به خود به واحد پول اکانت شما تبدیل میشود.

تنظیمات

پیگیری سفارش

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم